وزیراعظم کا شیخوپورہ ٹرین حادثے میں 20افراد کے جاں بحق ہونے پر افسوس کا اظہار

وزیراعظم عمران خان نے شیخوپورہ ٹرین حادثے میں 20افراد کے جاں بحق ہونے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا پاکستان ریلوے کے آپریشنل سیفٹی ایس اوپیز پرفوری نظرثانی کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ شیخوپورہ ٹرین حادثےپربہت افسوس ہوا جس میں کم از کم20افرادہلاک ہوئے، ہلاک افراد میں زیادہ تر سکھ یاتری تھے جو ننکانہ صاحب سے آرہےتھے، انتظامیہ کو حادثے کےزخمیوں کو طبی امداد کی فراہمی کی ہدایت کی ہے، ہلاک ہونیوالوں کے اہلخانہ کے دکھ میں برابر کا شریک ہوں۔

وزیراعظم نے ہدایت کی پاکستان ریلوےکےآپریشنل سیفٹی ایس اوپیز پرفوری نظرثانی کی جائے گی۔

یاد رہے شیخوپورہ میں کراچی سے لاہور جانے والی ٹرین کی زد میں ویگن آگئی تھی ، جس کے نتیجے میں 17 افراد جاں بحق اور کئی زخمی ہوگئے تھے، ریلوے حکام کا کہنا تھا کہ حادثہ فاروق آباد ریلوے اسٹیشن کے قریب پیش آیا، ریلوے اور ریسکیو ٹیمیں امدادی کارروائیوں اور ٹریک بحال میں مصروف ہیں، زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا جارہا ہے، ڈپٹی کمشنر شیخوپورہ نے ڈی ایچ کیو اسپتال میں ایمرجنسی نافذ کردی ہے۔

بعد ازاں وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے حادثے کے ذمےداران کے خلاف فوری کارروائی کی ہدایت کرتے ہوئے ڈی ای این کو فوری معطل کردیا گیا تھا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں